Monday, April 17, 2006

Nie lah dia manusia...

Kita nak senangkan hidup dia. Tapi credibility and judgement kita pulak yang di persoalkan. Hampeh!

Aku boleh biarkan je kalau aku nak. Aku peduli apa pun, aku pun dah tak lama je kat sini. Apa yang jadi kat sini lepas nie bukan masalah aku pun. Lantaklah! Tapi aku kesiankan kau, yang nanti terkene effects resignation aku nie. And i'm trying to save you. Tapi, aku yang dapat? Aku pulak yang kena soalkan sapa aku and my rights to make decision. Haa, lepas nie jangan marahlah kalau aku lepas tangan ok?!

Heh. Silap aku juga. *Selalu sangat nak jadi hero, isk!

Sorrylah, the harm is done. Takde masa aku nak bergelak ketawa dah. Lepas nie, pandai2 kaulah!


*as claim by someone - "selalu sangat nak jadi hero," his exact words.


p/s: Hari nie hari kene marah2, kene perli2. Eh korang, it's Monday on my side of the world too. Ok?!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home