Tuesday, October 25, 2005

Blame it on the rain...

Not sure if this is how her tag should be, but here it is:

Sebab kawan aku cuti sakit, aku kene cover kerja dia.

Sebab kena cover kerja dia, aku tak sempat siapkan kerja aku sendiri sampailah last minute.

Sebab siapkan kerja aku last minute, aku dapat queries pun last minute lah. Bila aku dah nak balik 5.30 tu, barulah senior tu datang bertanya.

Sebab dapat last minute queries, aku balik lambat. 5.45 baru keluar dari ofis.

Sebab keluar ofis lewat, aku terlepas bas yang selalu datang around 5.35. So kene tunggu the next bus till dekat 6pm.

Sebab bas datang jam 6, 6.40 baru aku sampai stesen dekat dengan rumah aku.

Sebab tengok jam dah 6.40, aku jadi kelam kabut sebab takut terlewat berbuka kat rumah.

Sebab dah kelam kabut tu, darah aku pun dah 'up' sket lah (hehe..). So bila call plak dia tak dapat, aku jadi marah.

Sebab aku dah marah tu, aku lepaskan kemarahan kat dia.

So akibat dari semua ni, jadilah sikit salah faham. Heh.


Ok tak chain-reaction nie alia? *wink*

1 Comments:

Blogger lieawulf said...

kekekeke...yep, you go kiez. welcome to the bangau modern world ;)

Tue Oct 25, 10:51:00 PM  

Post a Comment

<< Home